Jeejee, vaavit sai oman uima-altaan!!!

(lue..vesikuppi)

Ruoka tarjoilukin on aloitettu ja vellit menee hyvin suuhun .. välillä kyllä sisarusten naaman kautta..mutta päätepysäkki on oikea..

Leikitkin on aloitettu ja murina on kova kun veljekset yrittää toisiaan selättää

Maanantaina meillä oli vieraita, Eija, Mallu ja Iina(?) (meniköhän oikea nimi oikealle henkilölle?) Zero oli oikein tyytyväinen vieraista ja rapsutuksista.

Pennut saivat hurjan paljon kehuja ja rapsutuksia ja haleja ja rutistuksia ja ..noh..te tiedätte miten hölmöjä ihmiset on kun on pentuja lähettyvillä.. silmät menee tällaisiksi: ja puhe menee lörpöttelyksi

En siis todellakaan yritä väittää että olisin itse yhtään parempi.. kyllä täälläkin lässytellään ja halitaan

Jonkun paremman kuvanlisäys ohjelman tämä sivusto kylläkin kaipaisi.. vai enkö vaan osaa käyttää tätä? minullakin olisi 1000000kuvaa mutta en jaksa yksitellen niitä tänne lisäillä... Facebookissa on paljon kuvia.. sinne kun on helppo lisätä..eli lisätkää minut vaan kaveriksi siellä niin sieltäkin voi ihastella pentusia

Tottakaaaaai laitan nyt tännekkin pari kuvaa.. älkää huoliko

Moooi..mä oon Aatu
 
Tuu tänne jos uskallat...
Mä syön sun koko pään !
Kattokaa mitä mä osaaaan!!!
z...z...z...z...
Mä oonki aikas pitkä...
Äidin tyttö
Meil on omat unilelut
Vähän on vielä hiottavaa tuon näyttely asennon kanssa
Hei..haloo? Me ollaan tääl alhaalla.. saisko ruokaa?! HALOO?
Noin..tässä pestään nätisti tassut ennen ruokailua
JEEEEE...Ruokaaaa!!!!