Zero on ollut ihana äiti ja onhan se kivaa kun pennut matkivat äitiä..mutta tämä kakan syönti on sellainen harrastus mitä olisin toivonut että pennut eivät olisi oppineet äidiltään..

Varsinkin yksi herra, ehtii hädin tuskin tekemään tarpeensa ennen kun pyörähtää salamana ympäri ja hotkasee koko läjän.. noh, lopputulos onkin sitten oksentelu ja sitä kakka mössö papana velliä ei ole yhtään mielyttävää siivota.. koska jos luulitte että se itse kakka haisee pahalta niin tämä kyseinen oksennuskoostumus on jotain sanoinkuvaamatonta siis ihan oikeesti..  hrrrrrrr..

 

Joo, mukavemiin uutisiin..

Eilen pakkasimme kaikki 7 kaveria autoon ja suuntasimme eläinlääkärille. Pennut matkustivat hyvin, suurin osa nukkui.

Meidän eläinlääkäri tarkasti kaikki pennut ja kaikki saivat puhtaat paperit!!!! sirutus oli joillekkin kova pala,kun se vähän nipisti.

Zico oli joukon "äijä" ja hänellä heilui häntä koko ajan, ja lopuksi kun kaikki oli ohi hän hyökkäsi pusuttelemaan eläinlääkäriä häntä hullun lailla vispaten

Tänään tein koko aamun paperitöitä ja en voi muuta kun ihmetellä että miten sitä paperihommaa voi olla näin paljon! Mutta kaikki tuli hoidettua ja nyt vain odotamme kennelliitolta rekkreita.

Eilen oli myös manikyyri, ulkon auringonpaisteessa homma hoitui oikein hienosti kaikilta.

Illalla kun vihdoin pääsimme kotiin ja pennut saivat iltaruokansa tapahtui ihme, kaikki sammui kuin lyhdyt yhteen kasaan. Taisi olla pikkusilla rankka päivä

Päästäkääää POOOOIS!!!!!!

Tää on MUN possu

Mutta kuka selättää ja kenet?

Mä katon sua vähän killiiiiiiin...

Eks ollu hyvä vai?

Kaverit hei, miten te oikein pääsitte sinne?  hei apua, auttakaa nyt, mä oon jumissa!

Okej, vatsa sisään, peppu alas..huh, mä pääsin!

Harhautus ja ohitus..

Voi Zero parkaa...

Häh? tapahtuuks tääl jotain jossain joskus?

Mä oon niin joukon kingi! sain heijastusvaljaat

Joukko sammuu yhtä nopeasti kun se syttyy