23 päivää jäljellä...

Käyn jo tunnustelemassa Zeron masua päivittäin..josko kohta alkaisi tuntemaan liikettä

Eilen käytiin meidän eläinlääkäriä moikkaamassa, hän antoi matolääkettä ja lupasi päivystää minun soittoa heti ensi kuun alussa.

Puhuttiin siitä tovi ja sovttiin että jos pennut perii mammalta takajalan kannukset niin hän poistaa ne sitten parin päivän kuluttua synnytyksestä. Hän myös painotti että en saisi antaa ylimääräistä ruokaa ennen synnytystä.

Eli vasta kun pennut on syntynyt ja narttu imettää saa lisätä ruokintaa.. tämä oli ihan uusi juttu minulle, kaikkialta mistä olen lukenut kun taas lukee että ruokintaa pitää lisätä 5 viikon jälkeen..

Noh, nyt Zero on ainakin matokuurilla, minä olen kiertänyt kirpparlla ostamassa ääsyjä ja rättejä pennuille ja kävin jopa tonkimassa talonyhtiön roskista... tarkennan että LEHTIroskista.. (isäni ystävällisesti muistutti minua siitä kuinka paljon sitä hesaria oikeesti menee sitten entujen kanssa

Olemme jo laatineet pennuille nimi listaa.. joten jos jollain on hyviä nimiehdotuksia Z:lla alkavia nimiä niin laittakaa tulemaan