No nyt on mussu-pussu-mösö-plösöt sitten viikon.. ja nyt niitä onkin sitten hoideltu.. Eli voisko joku nyt tulla nää ottamaan..ja päästäkää minut (Minä,Zero, mailman paras,mahtavin leomamma) LOMALLE..

Ne nukkuu, ne kitisee, ne menee piiloon vilttejen ja lakanoiden alle.. eikä ne kaiken kukkuraks edes näe mitään.. tajuaakohan ne edes että sokeena on aika vaarallista lähtee tutkimusmatkalle... ja sen mä vaan sanon, et jos ne ei tajuu ni sit ne on periny isänsä geenit..Äiti niillä on ainakin todella fiksu!

 

Joo..mut back to the point... se loma...? anyone?

 

Koitin tänään mennä piiloon.. eka ryömin ulkona olevan pöydän alle.. (se pöytäkin on pressun alla piilossa..eli mä olin piilossa pöydän alla mikä oli piilossa pressun alla mikä oli piilossa lumen alla..mikä taas sulaa ku aurinko lakkaa piileskelemästä) Mut joo...ei siel viittiny kauaa olla.. joten mä hiippailin sitten saunaa.. lauteiden alla oli kiva paikka..mut huhheijaa et siel tuli lämmin! Enkä edes heittäny löylyy! Sitä lämpöö hohkas oikein lattiasta..vaikka mä oon ollu ymmärtävänäni et niille kiville ku sylkee ni sit tulee kuuma...

 

Enkä mä oikein tajuu sitäkään..et mähän oon ne pennut saannu aikaseks (pienellä avustuksella Simolta) ja mä oon niitä hoitanu ja putsannu ja paimentanu jne jne jne....

Noh, enkö mä sillon oo se sankari?! raskaan työn raataja! noh, ei mua vaan arvosteta sen vertaa että mua paapottais ja hellittäis ja lellittäis ja kuvattais ja lörpötilärpätilallattais.. Joo ei.. noi kitisevät möngertäjät saa kaiken huomion.. ja se mua kyl vähän ottaa päähän... Onneks mamma on tänään ollu aika paljon mun kaa.. käytiin lenkillä, katottii telkkaria, harjattiin mun turkki.. ja hetken annettiin naakkalauman rääkyä ihan iteksee..mut 2min kuluttua mamma ehdotti mulle et mun pitäis mennä kattoo et mikä niil on hätänä..

No arvaatte varmaan mikä oli hätänä..... ai ettekö?...... no mä kerro.....EI MIKÄÄN !

Ne availee vaan ääntä..pitää kohta varmaan konsertin.. Celine Dionia vois vaikka vetää.. MY HEART WILL GOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON...........

Noh, vaikka vähän olen loman tarpeessa ja kitisen..ni kyllä mä niitä rakastan

Voin ylpeänä äitinä kertoa että minun 5 poikaani painaa jo yli 1kg, 6:s poika on aivan hilkulla siinä kilon rajalla ja Madam tulee tyypilliseen tapaan häntäpäässä.. eli ei kyllä pääse kilon rajalle vielä tämän vuorokauden sisällä..

Sit tähän loppuun voisin laittaa kysymyksen kaikille naisille... Miten mä pääsen raapimaan mun kutisevaa haavaa???!!!! Tissit roikkuu ku lehmällä ja se haava on jossain siellä välissä..  Näyttää sumopainian läskimakkaroilta koko maha... oon koittanu seisaalteen raapia takatassulla..ei onnistunu, istualteen raapia hampailla...en taivu, istualteen takatassulla....not a chanse, makuulteen etutassulla...joo ei.. makuulteen takatassuilla .. ei,ei,ei.. ja mamma se ei auta.. joten rakkaat lajitoverit..auttakaaa!!!

Rakkain terveisin Leo-mamma Zero

 

ps. Emäntä laittelee kuvia taas illalla!

 

Noniin... ja lupaamani kuvat...

Jengi kasassa!!

 

Aatu poika :)

 

Tyyli on vapaa...

 

 

Neiti nukkuu niinkuin äiti

 

Keisari leikkii strutsia ja näyttää laiskiaiselta

 

Oisitsä meijän tyyny...

 

Ei kyllä ole mammalla helppoa..kattokaa nyt noita etutassuja

 

Kukin tyylillään